שלום רב
תקלה לא נפוצה במיוחד , ממליץ להיכנס למרכז שירות כדי לבדוק .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
כשאני מאותת בפניה ימינה או שמאלה או מפעיל את 4 הווינקרים נורות הצהובות של ההווינקרים נדלקות אבל לא מאותתות .מה הסיבה ואיפה אפשר לתקן בעיה זאת?
שלום רב
תקלה לא נפוצה במיוחד , ממליץ להיכנס למרכז שירות כדי לבדוק .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו