שלום רב
ייתכן ומדובר בתושבות מנוע פגומות, יש צורך לבדוק את הרכב במרכז השירות
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
לאחרונה הרכב שלי בזמן עמידה במקום במצב D רועד מהרגיל …
מרגיש אפילו את הרעידה בכסא משמעותי..
מה זה יכול להיות?
זה עוד בולט במיוחד בסיבוב ההגה שמאלה עד הסוף ..
תודה
שלום רב
ייתכן ומדובר בתושבות מנוע פגומות, יש צורך לבדוק את הרכב במרכז השירות
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו