שלום רב
לאור העובדות שציינת ייתכן ומדובר בנתק כלשהוא בחיווט של הלוח שעונים , ואף ייתכן נתק פנימי במעגל החשמלי בלוח השעונים עצמו .
אך תחילה יש לבצע בדיקה מקיפה לנושא ולעבור על כל המתחים ולוודא כי אין נתק היכן שהוא
בברכה , צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
היי,
יש לי יונדאי אקסנט 2008 והאור בלוח עם כל השעונים והאור בהילוכים הפסיקו לעבוד
כמובן שחשדתי שזה פשוט פיוז שנשרף אבל עברתי את כל הפיוזים האפשרים וכולם תקינים
מה יכול להיות הבעיה?
תודה
אייל
שלום רב
לאור העובדות שציינת ייתכן ומדובר בנתק כלשהוא בחיווט של הלוח שעונים , ואף ייתכן נתק פנימי במעגל החשמלי בלוח השעונים עצמו .
אך תחילה יש לבצע בדיקה מקיפה לנושא ולעבור על כל המתחים ולוודא כי אין נתק היכן שהוא
בברכה , צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו