שלום רב
על מנת לבדוק את התופעה יש לגשת לבדיקה מקיפה ייתכן ומדובר בתכנות ואיפוס למערכות השונות שכן אפליקציית הוויז נמצאת במולטימידה ולא בגלל ההגה ,
אנו ממליצים להגיע לבדיקה,
בברכה צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
לא ניתן לשלוט על הדיו והטלפון מגלגל ההגה
כמו כן לא ניתן לשמוע את הוויז
שלום רב
על מנת לבדוק את התופעה יש לגשת לבדיקה מקיפה ייתכן ומדובר בתכנות ואיפוס למערכות השונות שכן אפליקציית הוויז נמצאת במולטימידה ולא בגלל ההגה ,
אנו ממליצים להגיע לבדיקה,
בברכה צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו