בוקר טוב
אכן כן הפנס האחורי מחובר עם ברגים ,
יש להוציא את הברגים ולאחר מכן ניתן להוציא את הפנס על מנת להחליף את הנורה.
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
שלום,
איך מחליפים נוריות ברקס שרופות באקסנט 2007, צריך לפתוח את הברגים הקטנים שמחזיקים הפנס?
בוקר טוב
אכן כן הפנס האחורי מחובר עם ברגים ,
יש להוציא את הברגים ולאחר מכן ניתן להוציא את הפנס על מנת להחליף את הנורה.
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו