בוקר טוב
זוהי לא צריכה סבירה.
מוזמן ליצור איתנו קשר באחד ממרכזי השירות בהילוך שישי יונדאי בת"א , ראשל"צ ורעננה בטלפון 6306*
שלום
קניתי מאחת מחברות הליסינג הגדולות יונדאי I30CW שנת 2015, הרכב עשה כ 80000 ק"מ. בחודשים האחרונים ראיתי שיש צריכת שמן מוגברת, הלכתי למוסך מטעמם ולאחר בדיקה ראינו שיש צריכת שמן של 0.5 ק"ג ל 1000 ק"מ. הם טוענים שזו צריכה סבירה ולכן הם לא צריכים לתקן את המנוע.
האם זו אכן צריכה סבירה?
תודה
בוקר טוב
זוהי לא צריכה סבירה.
מוזמן ליצור איתנו קשר באחד ממרכזי השירות בהילוך שישי יונדאי בת"א , ראשל"צ ורעננה בטלפון 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו