בוקר טוב ,
על מנת לאבחן את התופעה יותר לעומק יש לבצע בדיקה עם משכירי נייד אחרים מסוגים שונים ,
ייתכן בעיה בנייד ולא במכשיר המולטימדיה
במידה ואינך מצליח להתחבר עם מכשיר אחר יש להגיע למרכז שירות לבדיקה בנושא
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
היי יש לי ix35 שנת 2013 ואיני מצליח להתחבר דרך הבלוטוס למע מולטימדיה ולפעמים זה מתחבר ומתנתק תוך מס שניות
בוקר טוב ,
על מנת לאבחן את התופעה יותר לעומק יש לבצע בדיקה עם משכירי נייד אחרים מסוגים שונים ,
ייתכן בעיה בנייד ולא במכשיר המולטימדיה
במידה ואינך מצליח להתחבר עם מכשיר אחר יש להגיע למרכז שירות לבדיקה בנושא
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו