שלום רב
כן זה תקין בעיקר אם יש חלון פתוח או חלון גג פתוח הסרקולציה נפתחת שוב
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
ברשותי יונדאי i20 סוף 2015 וכשאני מדליק את לחצן הסריקולציה בכדי שלא יכנס לי אוויר מבחוץ אחרי זמן מה הוא נכבה ונכנס אוויר מבחוץ הם זה בסדר
שלום רב
כן זה תקין בעיקר אם יש חלון פתוח או חלון גג פתוח הסרקולציה נפתחת שוב
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו