בוקר טוב
התופעה שאתה מתאר , יכולה להיות קשורה למספר תקלות . רק לאחר חיבור לסורק
תקלות ניתן יהיה לקבל תשובה מדויקת. יתכן שמדובר בחיישן או אימובילייזר.
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
יש לי יונדאי i30 2008 וכשאני מנסה להניע אותו הוא לא מניע בפעם הראשונה בדרך כלל בפעם השניה וקורה לעיתים גם כשאני נעצר ברמזור המנוע נכבה מה הסיבה לזה ומה הפתרון המומלץ בשביל לפתור את זה? תודה רבה מראש!
בוקר טוב
התופעה שאתה מתאר , יכולה להיות קשורה למספר תקלות . רק לאחר חיבור לסורק
תקלות ניתן יהיה לקבל תשובה מדויקת. יתכן שמדובר בחיישן או אימובילייזר.
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו