בוקר טוב
התופעה אותה אתה מתאר אינה מוכרת אך מאוד ייתכן כי ישנו חופש פנימי או במסרק ההגה או בתפוחי ההגה , לעיתים נדירות ישנו חופש במנגנון ההגה החשמלי ,
בכל מקרה המלצתנו היא לבצע בדיקה מקיפה לנושא ואז לבצע תיקון בהתאם .
בברכה צוות הילוך שישי יונדאי
כשאני מסובב את הגה אני שומע נקישות
בוקר טוב
התופעה אותה אתה מתאר אינה מוכרת אך מאוד ייתכן כי ישנו חופש פנימי או במסרק ההגה או בתפוחי ההגה , לעיתים נדירות ישנו חופש במנגנון ההגה החשמלי ,
בכל מקרה המלצתנו היא לבצע בדיקה מקיפה לנושא ואז לבצע תיקון בהתאם .
בברכה צוות הילוך שישי יונדאי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו