שלום רב
בדגם שברשותך לא קיימת כל הכנה כלשהיא בנוגע למצלמת נסיעה לאחור .
בברכה, הילוך שישי יונדאי
שלום.
יונדאי i35 שנת 2012 גימור סופרים עם מערכת מולטימדיה פיונייר 2450.
בכוונתי להתקין מצלמת רוורס וברצוני לדעת האם קיימת הכנה למצלמה? האם קיים חיווט?
שלום רב
בדגם שברשותך לא קיימת כל הכנה כלשהיא בנוגע למצלמת נסיעה לאחור .
בברכה, הילוך שישי יונדאי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו