שלום רב
לחיצה על הריסט יכולה לעזור במידה ולא יעזור מומלץ להגיע למרכז שרות לבדיקה
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
לאחר שבטריה נחלשה המולטי מדיה הפסיק לתפקד .ליפנה שנתים היה מיקרה דומה ובמיסגרת האחריות תוקן עי פירוק לחצן ימני רשום ריסט לחץ על לחצן וסודר. האם אני יכול גם לבצע את הריסט כדי להפעיל את המולטי מדיה ובאיזה תנאים
שלום רב
לחיצה על הריסט יכולה לעזור במידה ולא יעזור מומלץ להגיע למרכז שרות לבדיקה
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו