שלום רב,
לכיבוי מלא של הנורה יש למלא בלחץ 36-37, ולאחר כ-5 דקות נסיעה הנורה תכבה.
לשירותך, הילוך שישי יונדאי 6306*
היה היום בורג בגלגל הגעתי לפנצריה והגלגל תוקן פורק והורכב
לחץ האויר בכול הגלגלים 32 פי.אס אי ולמרות זאת ממשיכה לידלוק מנורת לחץ אויר בגלגל שתוקן ומראה שהוא גם 32 פי אס אי
שלום רב,
לכיבוי מלא של הנורה יש למלא בלחץ 36-37, ולאחר כ-5 דקות נסיעה הנורה תכבה.
לשירותך, הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו