שלום רב
בדגם הנ"ל לא קיים שקע אוקס מקורי .
ניתן לשלב שקע כזה במכשיר רדיו דיסק אוניברסלי או לחלופין מולטימדיה
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
היי
ברשותי רכב יונדאי i10 2011 ' אך אני לא מוצאת את הכניסת אוקס שלו.
האם ייתכן שלדגם בשנה הזו אין חיבור?
שלום רב
בדגם הנ"ל לא קיים שקע אוקס מקורי .
ניתן לשלב שקע כזה במכשיר רדיו דיסק אוניברסלי או לחלופין מולטימדיה
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו