שלום רב
אין אפשרות לדעת ממה נובעת הבעיה.
מומלץ להגיע למרכז שרות ולבצע בדיקה
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
בוקר טוב .
יש לי יונדאי טוסון שנת 2017 מנוע 2000 בנזין opensky
מזה כשבוע במהלך הנסיעה אני מרגיש שהאוטו לא מגיב כמו שהוא היה מגיב קודם .
כאילו דוושת הגז לא מגיבה כמו במצב הרגיל
בזמן תאוצה
אשמח לעזרה
תודה מראש!
שלום רב
אין אפשרות לדעת ממה נובעת הבעיה.
מומלץ להגיע למרכז שרות ולבצע בדיקה
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו