בוקר טוב ,
התופעה אותה את מתארת אינה מוכרת בדגם הנ"ל ,
יחד עם זאת יתכן וחוסר שמן בגיר גורם לכך או תקלה מכנית אחרת שמשפיעה על התפקוד התקין ,
מומלץ לבצע בדיקה מקיפה לנושא בהקדם ,
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
בזמן האטה של הרכב לקראת עצירה יש רעש מוזר ואז שאני עוצרת יש קפיצה של הגיר, האם זה משהו חריג של הגיר? האם מצב זה בטיחותי?
בוקר טוב ,
התופעה אותה את מתארת אינה מוכרת בדגם הנ"ל ,
יחד עם זאת יתכן וחוסר שמן בגיר גורם לכך או תקלה מכנית אחרת שמשפיעה על התפקוד התקין ,
מומלץ לבצע בדיקה מקיפה לנושא בהקדם ,
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו