שלום רב
לא ידוע לנו אם יש ריקול עתידי .
לגבי רעשים – ללא שמיעת הרעש אין אפשרות להעריך מה הגורם לכך.
מומלץ להגיע לנסיעת מבחן באחד ממרכזי השירות הילוך שישי יונדאי ונוכל לבדוק את תלונתך.
לתאום 6306*
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
יש לי רכב יונדאי i10
2019
מהרגע שהאוטו יצא מהחברה יש בזמן נסיעה חרחורים
הייתי במוסך מורשה של יונדאי לבדיקה כבר פעמיים
לא נמצאה הבעיה למיטב ידיעתי
צריך לצאת ריקול על זה
האם זה נכון ? ומדוע יש רעש של חרחורים
בעיקר בעליות ..
שלום רב
לא ידוע לנו אם יש ריקול עתידי .
לגבי רעשים – ללא שמיעת הרעש אין אפשרות להעריך מה הגורם לכך.
מומלץ להגיע לנסיעת מבחן באחד ממרכזי השירות הילוך שישי יונדאי ונוכל לבדוק את תלונתך.
לתאום 6306*
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
מרכזי השירות הילוך שישי יונדאי הוקמו בשנת 1994 על ידי אלי רזניק מתוך רצון לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים של יונדאי.
צוות המומחים המטפל ברכבך בהילוך שישי יונדאי הוא הטוב והמקצועי ביותר בתחום. בעל ידע מקצועי מקיף וניסיון מעשי רב.
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו