שלום רב
בדגם i-10 ידני מסיבה בטיחותית לצורך התנעת הרכב יש ללחוץ על דוושת המצמד.
ללא לחיצה על דוושת המצמד לא תתאפשר הנעה כלל .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
שלום
בבעלותי רכב מסוג יונדאי i10 ידנית.
הרכב לא מתניע. מבדיקה נראה שהמצבר תקין. גם באמצעות כבלים לא מתניע. כאשר מחבר את המפתח אין הסטרטר לא עובד. ב i 10 הידנית כדי להתניע יש ללחוץ על הקלאץ. יכול להיות שאיזה חלק שם לא תקין?
אודה להתייחסות.
שלום רב
בדגם i-10 ידני מסיבה בטיחותית לצורך התנעת הרכב יש ללחוץ על דוושת המצמד.
ללא לחיצה על דוושת המצמד לא תתאפשר הנעה כלל .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו