שלום רב
כאשר המנורה דולקת זה אומר שמערכת בקרת האחיזה מזהה כשל מסוים באחד הרכיבים של המערכת ,
יש צורך לבצע בדיקה מקיפה של המערכת על מנת לוודא מהו הגורם לתקלה .
הנך מוזמן לתאם מועד ביקור
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
שלום, נדלקה לי נורית ברכב יונדאי אקסנט 2010 בצבע כתום שרשום esp off. מה זה אומר? ומה עליי לעשות?
שלום רב
כאשר המנורה דולקת זה אומר שמערכת בקרת האחיזה מזהה כשל מסוים באחד הרכיבים של המערכת ,
יש צורך לבצע בדיקה מקיפה של המערכת על מנת לוודא מהו הגורם לתקלה .
הנך מוזמן לתאם מועד ביקור
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו