בוקר טוב ,
התופעה אותה את מתארת אינה אופיינת כלל לדגם .
במידה והיא חוזרת על עצמה יש להגיע לבדיקה מקיפה בנושא ,
וכן לבצע החלפה במוסך מורשה יונדאי .
בברכה, צוות הילוך שישי
יש ברשותי יונדאי i30 שנת 2013צד אחד של הוילון בחלון הגג לא חוזר הפלסטיק של הוילון בצד ימין לא תופס את הוילון והוא בורח. זה כבר פעם שניה שהבעיה חוזרת, שנה שעברה תיקנתי ולאחר שנה שוב נפתח.בעל המוסך טוען כי זה אחת התקלות של יונדאיי. האם נכון??.
בוקר טוב ,
התופעה אותה את מתארת אינה אופיינת כלל לדגם .
במידה והיא חוזרת על עצמה יש להגיע לבדיקה מקיפה בנושא ,
וכן לבצע החלפה במוסך מורשה יונדאי .
בברכה, צוות הילוך שישי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו