שלום רב,
מהמתואר נראה כי ניתן להשתמש בבלם היד ולשחרר בתחילת התנועה.
בברכה, צוות הילוך שישי
רכשתי לאחרונה יונדאי i10 שנת 2020. אני מתקשה לנסוע בעליות, במיוחד ביציאה מחניונים , כאשר הרכב נעמד ולא מצליח לעלות. בדר"כ כלל אני לוחץ ברקס ואז עולה באיטיות. זה הפיתרון המתאים? האם כדאי להשתמש בידית ההילוכים? לא ברור לי איך משתמשים בה?
תודה
שלום רב,
מהמתואר נראה כי ניתן להשתמש בבלם היד ולשחרר בתחילת התנועה.
בברכה, צוות הילוך שישי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו