בוקר טוב
קיימת תקלה כזאת והיא כמובן ניתנת לתיקון .
ניתן להחליף רק את החלק הפגום – ולהוזיל עלויות .
בכל מקרה נצטרך כמובן לבדוק את הרכב כדי לאבחן את התקלה
הנך מוזמן לתאם איתנו .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי *6306
שלום!
קניתי יונדאי סנטה פה דיזל 2014. במהלך הטיפול במוסך, המכונאי הראה לי שכשהוא מסובב את הדריישפט, רק הגלגלים האחוריים מסתובבים. הוא טוען שיש שחיקה של גלגלי השיניים בחלק כלשהו שנמצא מתחת לגיר, ושכדי לתקן יש לפרק את הגיר ולהחליף את החלק. המחיר שהוא רצה זה 15 אלף ש"ח. שאלות בבקשה: א. האם יש כזו תקלה בכלל? ב. האם זה מחיר הגיוני לתיקון תקלה כזו, אם היא קיימת? ג. הוא טוען שאין נורת אזהרה לתקלה מפני שזו בעיה מכנית ולא חשמלית. האם מנסים לעבוד עליי? תודה!
בוקר טוב
קיימת תקלה כזאת והיא כמובן ניתנת לתיקון .
ניתן להחליף רק את החלק הפגום – ולהוזיל עלויות .
בכל מקרה נצטרך כמובן לבדוק את הרכב כדי לאבחן את התקלה
הנך מוזמן לתאם איתנו .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי *6306
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו