שלום רב
ניתן גם במיכל מלא וגם חצי מיכל זה לא משנה
אין צורך בטיפול לאחר התוסף.
בברכה ,
צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
שלום רב. מתי שמים את התוסף דלק k44 ביונדאי 2014. במיכל דלק מלא. או בחצי מיכל?
והאם צריך לעשות שוב פעם טיפול לאחר הוספת התוסף ?
שלום רב
ניתן גם במיכל מלא וגם חצי מיכל זה לא משנה
אין צורך בטיפול לאחר התוסף.
בברכה ,
צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו