שלום רב
רעש יכול להופיע במנוע החשמלי או במסרק הגה
תשובה מדויקת אפשרית רק לאחר בדיקה
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
שלום וברכה
כאשר אני משחק עם הגה מצד לצד במצב ישר ישנם נקישות מורגשות בהגה
לאחר חיפוש מעמיק הבנתי שישנו קופלונג (steering coupler) שנוהג להתקלקל עם הזמ
האם בדגמי סוף 2014 ו2015 לאחר מתיחת הפנים קיים או קופלונג במנוע ההגה החשמלי
בתודה מראש !
שלום רב
רעש יכול להופיע במנוע החשמלי או במסרק הגה
תשובה מדויקת אפשרית רק לאחר בדיקה
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו