כללי

שאלה: גיר

היי שלום ,
ישנה רעידה קלה בהילוך ראשון וברוורס
יש לי יונדאי i30 2018 עם 67 אלף ק״מ
האם לימוד/עדכון תוכנה בגיר יפתור את זה ?

תאריך: 30/03/2023

תשובה:

שלום וברכה,

ייתכן שלימוד הגיר ועדכון התוכנה ייתן מענה לבעייה, וייתכן שלא,

לכן חשוב להגיע לבדיקה במרכז השירות.

לשירותך תמיד,

הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: בעייה בגיר

שלום,
ברשותי יונדאי i35 שנת 2012 גיר אוטומטי.
לאחרונה קיימת מעין קפיצה/בעיטה בשילוב לרוורס והילוך ראשון.
התופעה אינה קבועה וקורת אחת לכמה זמן.
אם מדוממים את הרכב ומדליקים לאחר מספר דקות, התופעה נעלמת...
כאמור אין זה קבוע.

תאריך: 30/03/2023

תשובה:

שלום וברכה,

התופעה שתיארת יכולה להיגרם מסיבות שונות.

כדי לדעת במדויק מה הסיבה (או הסיבות) יש לבצע איבחון מסודר במרכז השירות.

לשירותך תמיד,

הילוך שישי מיצובישי 6306*

 

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: תיקון פנצ’ר באיוניק 5

שלום רב
ראיתי כי יש לי בורג באחד הצמיגים.
ברכישה הבנתי כי יש מורכות שונה בהחלפת צמיג ברכב.
האם יש לכם רשימת מקומות מומלצים?

תודה
אייל

תאריך: 21/03/2023

תשובה:

שלום וברכה,
אנחנו (כמובן) ממליצים על שלושת מכריז השירות שלנו – בראשון לציון, ברעננה ובתל אביב, לפי מה שנוח לך.
מוזמן להתקשר לקביעת ביקור או להזמנת שינוע מביתך – 6306*.
לשירותך תמיד,
הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: צופר

צופר ביונדאי סונטה 2018 נחלש. מצפצץ כמו צפצפה של קורקינט. מה הסיבה? כמה צופרים יש ומה עלות ההחלפה במידה והצופר שבק חיים?

תאריך: 09/03/2023

תשובה:

שלום וברכה,
הצופר ממוקם מאחורי המגן (הטמבון) הקדמי, ולפעמים הסיבה לתקלה היא קבלת מכה, למשל תוך כדי חנייה.
מניסיוננו, סביר יותר להניח שהוא פשוט התקלקל.
מחיר החלפת הצופר משתנה לפי דגם ושנה, וניצור איתך קשר ישירות לפרטים נוספים.
לשירותך תמיד,
הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: ביטול כרית אויר

האם ניתן לבטל כרית אויר במושב ליד הנהג לדגם יונדאי אלנטרה 2006?

תאריך: 24/01/2023

תשובה:

שלום וברכה,
למרבה הצער בדגם זה לא ניתן לבטל את כרית האוויר.
לשירותך תמיד,
הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: נורות

כיצד מחליפים נורה בפנס בלימה בחלון ?
טוסון 2017

תאריך: 24/01/2023

תשובה:

שלום וברכה,
החלפת נורה כזו צריכה להיעשות על ידי בעל מקצוע במוסך מורשה.
מוזמן להגיע למרכז השירות שלנו שקרוב אליך.
לשירותך תמיד,
הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: שמן מנוע

שלום איזה שמן מתאים לרכב שלי

תאריך: 24/01/2023

תשובה:

שלום וברכה,
השמן המתאים לרכבך הוא
5W30 C3.
לשירותך תמיד,
הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: שמן

איזה שמן מתאים לרכבה שלי. 170000

תאריך: 24/01/2023

תשובה:

שלום וברכה,
השמן המתאים לרכבך הוא שמן 5W30 C3.
לשירותך תמיד,
הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: רעידות ברכב

שלום.
ברשותי יונדאי טוסון 2016 מנוע 2000 דגם פרימיום.
לפני כ- 3 חודשים היו לי רעידות ברכב בזמן לחיצת על דוושת הבלם במהירות גבוהה.
נגשתי למוסך מיקה באשדוד וביקשתי להחליף צלחות קידמיות.
הוחלפו רק צלחות ללא רפידות.בעל המוסך טען כי הרפידות חדשים.
היום יש לי שוב רעידות בזמן האטה או עצירה במהירות גבוהה ובנוסף לכך כשהרכב מונע ולא במצב נסיעה אני משחק בהגה ימינה ושמאלה כמו בדיקה בטסט ואז אני שומע דפיקות בהגה לכל כיוון שאני מסובב את ההגה.
בבקשה ממה נובע הרעידות בהגה בזמן עצירה.וממה נובע הדפיקות בהגה בזמן משחק שמאלה וימינה?
אשמח לקבל כל תשובה!!!
בכבוד רב
חיים.

תאריך: 17/01/2023

תשובה:

שלום וברכה,
על פי תיאור המקרה שלך יש צורך באבחון במרכז השירות עצמו, ומכיוון שמדובר במערכת הבלמים, שהיא מערכת חשובה וחיונית במיוחד, חשוב לערוך את האבחון בהקדם.
ההשערה שלך שהצלחות הן שגורמות לרעידות היא השערה שנשמעת אפשרית. חשוב לדעת האם נעשה שימוש בדיסקים חליפיים, בהם סוג החומר יכול להיות שונה מהחומר בחלקים המקוריים, ובמקרה כזה ייתכן שהעמידות שלו לחום שונה והוא התעוות.
כאמור, ניתן להצביע בבירור על הגורמים רק לאחר בדיקה פיזית.
בנושא ההגה – ייתכן שנדרש חיזוק של מוט ההגה, וגם על שאלה זו ניתן יהיה לקבל תשובה וודאית רק בבדיקה.

לשירותך תמיד,
הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: כללי

קיבלתי מכתב שזכינו בתביעה ייצוגית וקיבלתי עוד 3 חודשים אחריות לרכב, כשהתקשרתי וביקשתי לבדוק מדוע יש לי בעיה בנסיעה מכיוון שהרכב מקרטע כשאני עומד ברמזור נאמר לי שעלי לשלם כ-400 שקלים מכיוון שמחברים אותי למכשיר לאיתור תקלות, ואני שואל מדוע החמדנות הזו מצידכם הרי הודעתם שיש לי עדיין אחריות ולהגיד לי שלא ידוע אם זה מהגיר או מהמנוע ואם זה מהגיר או מהמנוע, לפני כחודשיים עשיתי אצלכם טיפול ומאוד מפתיע שזו התשובה שאני מקבל,
אודה למענה

תאריך: 13/01/2023

תשובה:

שלום וברכה,
כדי להבין מה הגורם לתקלה יש לבצע בדיקה. אם הגורם לתקלה הוא במסגרת האחריות – אין חיוב עבור הבדיקה, אם הגורם אינו מכוסה באחריות – תחוייב עבור הבדיקה.
בכל מקרה החיוב – אם אכן יידרש – מבוצע בסיום הטיפול.
לשירותך תמיד,
הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

כלי נגישות