כללי

שאלה: בעיית סחיבה

יש לי בעיית סחיבה משמעותית לפעמים וזה קורה בהרבה פעמים שאני עומד עם אותו מונע ואז מתחיל לנסוע אני מרגיש שהמנוע די מתאמץ מהרגיל כביכול נסחב כזה

תאריך: 12/09/2019

תשובה:

בוקר טוב ,

בעיית סחיבה עלולה לנבוע מכמה סיבות כגון : בעיה במערכת אספקת הדלק , מע' ההצתה ואו במע' העברת הכוח , או במערכת הפליטה , וייתכן בעיה מכנית כלשהיא שמשפיעה על הנושא .

על מנת לבצע אבחון מדויק יותר אנו ממליצים לבצע בדיקה מקיפה לנושא .

בברכה צוות הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: מצבר

תום אחריות מצבר

תאריך: 09/09/2019

תשובה:

בוקר טוב

אחריות על המצבר מקורי היא לשנתיים ללא הגבלת ק"מ החל מיום עליית הרכב לכביש

בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

בן החלפת הילוך שני לשלישי בעליות האוטו רועד עם דחיפה קלה מדובר בסנטפה 2008?

תאריך: 03/09/2019

תשובה:

שלום רב

תופעה של רעידות במהלך נסיעה בעליות אינה אופיניית לדגם , ייתכן ומדובר בסתימה כלשהיא במערכת הדלק ואו תקלה באחד מרכיבי המערכת ואו תקלה במערכת ההצתה ואף לשלול תקלה פנימית בתיבת ההילוכים בדיקה מקיפה לנושא תבהיר את המצב אנו ממליצים לך להגיע לבדיקה מקיפה בנושא

בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי  6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: יונדאי טוסון

קניתי יונדאי טוסון 2016 האוטו עשה 33 ק"מ מתי מומלץ לעשות לו טיפול ובקשר לזכוכית של השעונים מעל ההגה יש אוויר הבנתי שזו תקלת יצרן מעוניין להחליף את זה אושה לעזתרכם

תאריך: 25/08/2019

תשובה:

שלום רב

יונדאי טוסון מהדגם שברשותך מבצע אחת לשנה או 15,000 ק"מ .

בנוגע לזכוכית שציינת יש צורך לגשת למרכז שירות לבדיקת הנושא ,

 

בברכה , צוות הילוך שישי יונדאי 6306*

 

 

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: מנוע מגמגם

שלום רב
ברשותי יונדאי i20 שנת 2012 אוט'
לאחר נסיעה וכיבוי מנוע, אני נכנס לרכב לנסיעה חדשה (מנוע עדיין חם) ומרגיש שיש גמגום במנוע בהילוך 3.
לאחר לחיצה על הגז והחלפת הילוך התקלה מסתדרת והמנוע מתפקד רגיל.
תקלה זו לא מופיע בשני ההילוכים הנמוכים אלה רק הילוך ביניים (לדעתי הילוך 3) וחולפת כאשר המהירות עולה ו הילוך מתחלף

תאריך: 18/08/2019

תשובה:

שלום

ייתכנו מספר מערכות שגורמות לכך אך תחילה יש לבצע בדיקה האם בכלל מדובר בתקלה , ייתכן וישנה תקלה במערכת הדלק או ההצתה שגורמים לכך במיוחד בעומס חלקי .
יש לגשת למרכז שירות לצורך בדיקה ואבחון בהתאם .

בברכה , צוות הילוך שישי יונדאי 6306*

 

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: חלונות חשמליים

שלום
רכשתי יונדאי i35 סופרים והחלונות חשמליים לא עולים לבד ביציאה מהרכב, בעיה נפוצה או ישנה בעי ברכב?

תאריך: 18/08/2019

תשובה:

שלום רב

חסרים פרטים בשאלתך, אך ננסה לסייע בכל זאת , במידה וכוונתך לזה שהנך סוגר את הרכב ומבצע נעילה עם השלט החלונות אינם נסגרים לבד ? אזי מדובר בהתקנה וייתכן בכשל כלשהוא -במידה ומותקנים ברכב כאילו מרימים אז יש לגשת למרכז שירות מורשה ולתקן בהתאם .
ובמידה כוונתך לפתיחת חלונות באמצעות המתג בדלת נהג עצמו אזי ישנה תקלה במערכות הרכב המקוריות ויש לפנות למרכז שירות מורשה לצורך בדיקה .

מקווה שהצלחנו לסייע

צוות הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: ביטול כרית אוויר

שלום,
יש לי רכב מסוג יונדאי סונטה שנת 2016 האם ניתן לבטל את כרית האוויר במושב הקדמי שליד הנהג?

תודה

תאריך: 13/08/2019

תשובה:

שלום רב

במידה וקיימת אפשרות מקורית (אם יש אז היא תמצא בצד ימין של הדשבורד –  סוג של מנעול ) ובמקרים בהם האופציה אינה קיימת אין אפשרות .

בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: תקלת שמירת מרחק

שלום רב ברשותי רכב טוסון 2019 מזה כחודש נידלק תקלת שמירת מרחק עם משולש אזהרה לכמה שניות ולאחר מכן כבה.
היתי במוסך שירות בבאר שבע ביצעו ריסט עם מחשב התקלה נעלמה לשבוע וחזרה שנית היום. מה הטיפול הנדרש.

תאריך: 08/08/2019

תשובה:

יש לבצע בדיקה מקיפה למערכת שמירת המרחק ייתכן וישנה קריאה לא נכונה של אחד החיישנים במערכת,
ואף ייתכן ומדובר בכשל של אחד מהם או רק כיוון ואו פגיעה פיזית של אחד החיישנים .

על מנת לאבחן יותר טוב יש להגיע לבדיקה מקיפה בנושא.

יוסי

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: שמן גיר

שלום. בטעות מילאו ברכבי יונדאי i30 שמן מנוע 5-30 במקום שמן גיר. האם אפשר לנסוע כך או שעלינו להחליף את כל השמן?

תאריך: 07/08/2019

תשובה:

מומלץ מאוד לא לבצע נסיעות ברכב ולבצע החלפה יזומה בדחיפות בהתאם להוראות היצרן.

בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה: הטורים קופצים

קניתי i35 שנתון 2013, בעמידה עם מזגן הטורים קופצים ולא עומדים יציב, זה תקין?

תאריך: 07/08/2019

תשובה:

תופעה של טורים עולים ויורדים אינה מוכרת בדגם הנ"ל כמו כן במידה וזה קורה לאחר הפעלת צרכנים כגון: מזגן, שילוב למצב נסיעה, ומפסיק אזי התופעה נורמאלית
במידה והתופעה הינה קבועה יש להגיע לבדיקה מעמיקה בנושא,
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*

תחומים:

אזור גאוגרפי:

סגירת תפריט