בוקר טוב
כנראה יש צורך בהחלפת מצמד
בברכה , צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
שלום רב
רציתי לשאול שאלה לגבי קלאץ בגיר ידני יונדאי I20 חדשה דגם 2015 . רכב חדש מניילונים נקנה בהילוך שישי בראשון.
לפני כשבועיים תוך כדי הנסיעה (היה לי סיפור כזה לפני שנתיים שזה פתאום הסתדר) , דוושת קלאץ נתקעה ולא היה ניתן ללחוץ עליה. בסוף נאלצתי לפנות את הרכב עם גרר למוסך (כיום נמצא במוסך דלתא). מהתחלה הם אמרו שנשבר מוט משאבת קלאץ (אכן ראיתי שהוא שבור) החליפו , לקחתי את הרכב ואחרי 10 דקות של נסיעה שוב אותו סיפור , קלאץ תקוע. שוב גרר. פעם שנייה אמרו צריך להחליף משאבה, הזמינו משאבה מקורית , הגיע אחרי שבועיים החליפו אמרו בוא רכב מוכן , אמרתי להם תעשו נסיעת מבחן כדי להיות בטוחים, עשו אחרי כמה דקות התקשרו אמרו שוב קלאץ תקוע.צריכים להרים את הרכב ולבדוק. בפעם שלישית אמרו שזאת פלטה על קלאץ עצמו שמתחממת וגורמת לקלאץ להיות תקוע.
שאלה:
למה זה קורה? מה יכולה להיות בעיה? אני כבר חודש בלי רכב.
לא יודע מה לעשות , להזמין גרר להעביר למוסך אחר? זה גיר ידני, התיקון אמור להיות פשוט ולא יקר, מה הסיבה שזה קורה,
אודה לתשובתכם,
בוקר טוב
כנראה יש צורך בהחלפת מצמד
בברכה , צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
מרכזי השירות הילוך שישי יונדאי הוקמו בשנת 1994 על ידי אלי רזניק מתוך רצון לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים של יונדאי.
צוות המומחים המטפל ברכבך בהילוך שישי יונדאי הוא הטוב והמקצועי ביותר בתחום. בעל ידע מקצועי מקיף וניסיון מעשי רב.