שאל את המומחה

שאל שאלה

שלום רב קניתי יונדאי גטס ידני 2006 עם 85000 ק"מ. לאחר מס' ימים הרכב נתקע. המוכר מציע להחליף לי מנוע. האם משתלם או שמא זו כניסה למיטה חולה? תודה! עודד

תאריך: 06/03/2011

תשובה:

עודד בוקר טוב,

בהמשך לשאלתך לגבי רכב מסוג יונדאי גטס ידני מודל 2006,

ראשית יש להבין מה התקלה במנוע, האם היא אכן מחייבת החלפת מנוע?

אם אכן אין מנוס וצריך להיכנס למהלך זה לא אמורה להיות בעיה,

בתנאי שהמנוע שמורכב תקין ואיכותי וכן פעולת ההרכבה מתבצעת באופן קפדני.

לפרטים נוספים נשמח לעזור לך בכל עת,

             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ, שרון- 0577215903
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי רעננה,    אייל- 0577666596
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי, ת"א,     יניב- 0577264594

 

המשך יום נפלא,

טום בורג,

ע.מנכ"ל – הילוך שישי יפו

תחומים:

אזור גאוגרפי:

האם ניתן לרכוש אצלכם כבל לחיבור ipod touch לרכב יונדאי i30? מה מחיר הכבל?

תאריך: 03/03/2011

תשובה:

אילן בוקר טוב,

בהמשך לשאלתך לגבי רכב מסוג יונדאי 30I, 

ניתן לרכוש אצלנו כבל IPOD TOUCH,

מחיר משוער הינו כ- 270 ש"ח (לפני מע"מ).

במידה ואתה מעוניין נשמח אם תיצור קשר עם אחד מיועצי השירות שלנו והוא יבצע הזמנה עבורך.

לפרטים נוספים נשמח לעזור לך בכל עת,

             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ, שרון- 0577215903
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי רעננה,    אייל- 0577666596
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי, ת"א,     יניב- 0577264594

המשך יום נפלא,

טום בורג,

ע.מנכ"ל – הילוך שישי יפו

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שלום, יש ברשותי יונדאי גטס 2005 ולאחרונה היא רועדת יותר חזק מבעבר גם כאשר הרכב חם .זה קורה כאשר הרכב עומד ומונע. יש לציין שהרכב עבר לא מזמן טיפול 90 מלא אצלכם שכולל טיימינג

תאריך: 27/02/2011

תשובה:

אביעד שלום רב,

בהמשך לשאלתך לרכב מסוג יונדאי גטס מודל 2005,

יתכן מאוד כי תופעת הרעידות נובעת מתושבת מנוע,

מומלץ להגיע לאחד ממרכזי השירות מורשה יונדאי,

לפרטים נוספים נשמח לעזור לך בכל עת,

             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ, שרון- 0577215903
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי רעננה,    אייל- 0577666596
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי, ת"א,     יניב- 0577264594

המשך יום נפלא,

טום בורג,

ע.מנכ"ל – הילוך שישי יפו

תחומים:

אזור גאוגרפי:

יש לי יונדאי אטוס שנת 2000, האוטו נוסע ומתפקד מצוין. בנסיעה האחרונה נדלקו לי נורת הברס (במצב נוסע) וכן נורת הבטריה, מה זה אומר? אני לא כ"כ מבינה אם האוטו נוסע נהדר מה מסמלות הנורות... אשמח לתשובה :)

תאריך: 17/02/2011

תשובה:

עינב שלום רב,

בהמשך לשאלתך לגבי רכב מסוג יונדאי אטוס מודל 2000,

יתכן מאוד שישנה בעיה עם המצבר או מחולל הזרם (אלטרנאטור).

מומלץ להגיע לאחד ממרכזי השירות על מנת לבצע בדיקה יסודית ומסודרת .


לפרטים נוספים נשמח לעזור לך בכל עת,

             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ, שרון- 0577215903
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי רעננה,    אייל- 0577666596
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי, ת"א,     יניב- 0577264594

המשך יום נפלא,

טום בורג,

ע.מנכ"ל – הילוך שישי יפו

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שלום רב, לפני כשבועיים רכשתי רכב מסוג יונדאי אקסנט 2008מחברת ליסינג, השבוע בדקתי מים ברכב וראיתי שכמות המים מעט מתחת לקו התחתון. הרכב כיום עם 68,000 ולפני 8,000 ק"מ בוצע טיפול האם הדבר תקין או מצריך בדיקה כלשהיא? יש לי שבועיים אחריות על תקלות האם כדאי לבדוק במוסך?

תאריך: 14/02/2011

תשובה:

ענבל שלום רב,

בהמשך לשאלתך לגבי רכב מסוג יונדאי אקסנט מודל 2008,

ראשית יש לדעת האם מפלס נוזל הקירור היה מעל לקו זה בבדיקה קודמת.

בכל אופן מומלץ להגיע לבדיקה באחד ממרכזי השירות מורשה יונדאי.

לפרטים נוספים נשמח לעזור לך בכל עת,

             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ, שרון- 0577215903
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי רעננה,    אייל- 0577666596
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי, ת"א,     יניב- 0577264594

המשך יום נפלא,

טום בורג,

ע.מנכ"ל – הילוך שישי יפו

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שלום רב, יש לי יונדאי I20 2009 שעשתה 48000 ק"מ רציתי לשאול אם מומלץ לשים תוסף דלק K44 לשיפור בצועים או שיכול להיות מזה נזק לחלקי הרכב וביטול אחריות יצרן תודה

תאריך: 07/02/2011

תשובה:

גיא שלום רב,

בהמשך לשאלתך לגבי רכב מסוג יונדאי 20I מודל 2009,

התוסף אותו ציינת אכן מוצר איכותי ויש לו יתרונות רבים.

שימוש נכון בתוסף זה אינו פוגע במסגרת האחריות.

יצוין שניתן להשיג את תוסף זה במרכזי השירות שלנו.

לפרטים נוספים נשמח לעזור לך בכל עת,

             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ, שרון- 0577215903
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי רעננה,    אייל- 0577666596
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי, ת"א,     יניב- 0577264594

המשך יום נפלא,

טום בורג,

ע.מנכ"ל – הילוך שישי יפו

תחומים:

אזור גאוגרפי:

הרכב השני שלנו במשפחה הוא יונדאי לנטרה 96, שתי שאלות, האם כדאי/כלכלי לטפל ברכב במוסכי הילוך שישי? מה עלויות ומה מפרט הטיפולים? שאלה נוספת, האם אתם מבצעים טיפול שוטף לגיר? מדובר בגיר אוטומט שלא ידוע לנו מתי עבר טיפול.

תאריך: 06/02/2011

תשובה:

אסף בוקר טוב,

בהמשך לשאלתך לגבי רכב מסוג יונדאי לנטרה מודל 1996,

אנו בקבוצת הילוך שישי הצבנו סטנדרטיים שירותיים ומקצועיים גבוהים ביותר,

אנשי המקצוע שלנו הם מהמובחרים והמקצועיים בענף הרכב אשר הוכשרו לטפל ולתקן את רכבך ע"פ הוראות יצרן הרכב ובאיכות מקצועית גבוהה ביותר.

סטנדרט השירות  שלנו מורכב ממגוון רב של נושאים החל מיועץ שירות צמוד שילווה אותך ואת רכבך לאורך כל הדרך,פריסת תשלומים,שירותי שינוע ,נהגים שלנו ייקחו
ממך את הרכב ויחזירו לך אותו לאחר הטיפול

דבר שחוסך זמן יקר ומונע איבוד ימי עבודה ,ועוד נושאים עליהם תוכל לקבל מידע באתר האינטרנט שלנו www.h-6.co.il

גם רכב שאינו חדש משרת אותנו באותה מידה ובאותו אופן כמו רכב חדש,ועל מנת לדאוג לתקינותו עלינו לטפל ברכב בזמן ובאיכות מתאימה ובאמצעות חלקי חילוף
איכותיים .

בדגם זה יש לבצע החלפת שמן גיר יזומה אחת לתקופה לפי הוראות היצרן.

נציג שירות שלנו יחזור אליך טלפונית על מנת לסייע ולענות על כל שאלה.


לפרטים נוספים נשמח לעזור לך בכל עת,

             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ, שרון- 0577215903
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי רעננה,    אייל- 0577666596
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי, ת"א,     יניב- 0577264594

 

המשך יום נפלא,

טום בורג,

ע.מנכ"ל – הילוך שישי יפו

תחומים:

אזור גאוגרפי:

שאלה בנוגע ל-i30. האם מבוצע טיפול ב-100,000 ק"מ או רק ב-90 או 105 ? בהמשך לכך, האם כדאי לרכוש רכב מליסינג עם 100,000 ק"מ משנת 2008 ?

תאריך: 05/02/2011

תשובה:

חיים בוקר טוב,

בהמשך לשאלתך לגבי רכב מסוג יונדאי 30I מודל 2008,

בדגם זה  שגרת הטיפולים הינה:

טיפול ראשון ב 15,000 ק"מ או שנה (הקודם מביניהם).

לאחר מכן כל 20,000 ק"מ או שנה (הקודם מביניהם).

לגבי רכישה מליסינג ,בנושא כדאיות ישנם מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון:

מחיר ,ק"מ,תמחור בעת מכירת הרכב,רמת תחזוקה,אחריות,מצב כללי של הרכב,תאונות,וכו'.

בכל אופן אנו ממליצים לבצע בדיקה לרכב לפני הרכישה.

לפרטים נוספים נשמח לעזור לך בכל עת,

             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ, שרון- 0577215903
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי רעננה,    אייל- 0577666596
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי, ת"א,     יניב- 0577264594

המשך יום נפלא,

טום בורג,

ע.מנכ"ל – הילוך שישי יפו

תחומים:

אזור גאוגרפי:

יש לי יונדאי I20 2009 ויש לי בעיה של רעידות ברכב במצב של בלימה בהילוך D או R (יותר אפילו במצב R) הייתי במוסך הילוך שישי בראשון שלא מצאו את הבעיה ולא נתנו לי פתרון . הבעיה מאוד מציקה לי ואני מבקש את עזרתכם תודה רבה

תאריך: 04/02/2011

תשובה:

אלון בוקר טוב,

בהמשך לשאלתך לגבי רכב מסוג יונדאי 20I מודל 2009,

אשמח אם תוכל להגיע עם רכבך אליי באופן אישי על מנת שאוכל לעמוד על אופי התופעה.

לפרטים נוספים נשמח לעזור לך בכל עת,

             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ, שרון- 0577215903
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי רעננה,    אייל- 0577666596
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי, ת"א,     יניב- 0577264594


המשך יום נפלא,

טום בורג,

ע.מנכ"ל – הילוך שישי יפו

תחומים:

אזור גאוגרפי:

רכשתי יונדאי גטס 2008 בזמן ההתנעה בלוח מחוונים נדלק לי מד חום אדום ומד חום כחול. האדום נשאר 3 שניות, אני יודעת שעם הכחול אין בעיה. האם שנדלק לי המד חום האדום זה בסדר???

תאריך: 28/01/2011

תשובה:

בוקר טוב,

בהמשך לשאלתך לגבי רכב מסוג יונדאי גטס מודל 2008,

בזמן פתיחת מתג ההצתה שתי הנורות אמורות להידלק,

כאשר מניעים את הרכב (בבוקר)הנורה הכחולה נשארת דולקת עד שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה.

באופן עקרוני הנורה האדומה לא אמורה להישאר דולקת.

כאשר הנורה האדומה נדלקת במהלך נסיעה הדבר מצביע על התחממות יתר במנוע.

אנו ממליצים להגיע עם הרכב לאחד ממרכזי השירות שלנו ולבצע בדיקה למערכת זו.

לפרטים נוספים נשמח לעזור לך בכל עת,

             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי ראשל"צ, שרון- 0577215903
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי רעננה,    אייל- 0577666596
             יועץ שירות הילוך שישי יונדאי, ת"א,     יניב- 0577264594

המשך יום נפלא,

טום בורג,

ע.מנכ"ל – הילוך שישי יפו

תחומים:

אזור גאוגרפי:

סגירת תפריט