שלום רב
אנחנו נחזור אלייך טלפונית
בברכה, צוות הילוך שישי
3 מוסכים שונים שאחד מהם מוסך מורשה של יונדאי ואף אחד לא יודע לתת פתרון חברים!
הרכב לסרוגין נוסע כאילו עם אנדברקס דוושת הברקס מתקשית הטורים עולים אך המהירות לא.
ולא זה לא מוט הגה ולא מצתים ולא מערכת הבלמים בכלל.
לעזרתכם.
שלום רב
אנחנו נחזור אלייך טלפונית
בברכה, צוות הילוך שישי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו