שלום וברכה,
ניתן לעשות איפוס להגדרות יצרן – תהליך שיתקין את כל המערכת וכל האפליקציות מחדש.
מוזמן לפנות אלינו ישירות בכל שאלה,
מרכז שירות הילוך שישי יונדאי 6306*
היי
נמחק לי האפליקציה של הוויז ארצה לדעת איך אפשר להוריד
ועוד שאלה לגביי המוביילי
איך ניתן לאפס?
שלום וברכה,
ניתן לעשות איפוס להגדרות יצרן – תהליך שיתקין את כל המערכת וכל האפליקציות מחדש.
מוזמן לפנות אלינו ישירות בכל שאלה,
מרכז שירות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו