שלום רב,
מהמתואר נראה כי התקלה במצמד ועל כן יש צורך בהחלפתו.
מוזמן להגיע לאחד ממרכזי השירות שלנו ברעננה, ת"א וראשל"צ.
תודה
צוות הילוך שישי
יש לי i 10 שנת 2012 ידנית ודוושת הקלאץ קצת קשה ואינה יורדת חלק וכן דוושת הדלק קשה ואינה רכה כבכול הרכבים אשמח לדעת מה יכול לפתור את 2 הדברים הללו?
שלום רב,
מהמתואר נראה כי התקלה במצמד ועל כן יש צורך בהחלפתו.
מוזמן להגיע לאחד ממרכזי השירות שלנו ברעננה, ת"א וראשל"צ.
תודה
צוות הילוך שישי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו