שלום רב
כן בשלב ראשון יש צורך בלימוד מצמדים
אם זה לא יעזור ניתן להחליף מצמדים לגיר רובוטי
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי ,טל' לתיאום 6306*
אהלן ברשותי יונדאי i30 2016 חצי רובוטית.
הנסיעה ברכב מהנה ונוחה עד שאני מגיע לרמזור או עצירה כלשהיא עם קצת ירידה ואני נעצר. וברגע שאני מתחיל נסיעה הרכב מדרדר אחורה ולוקח לו זמן של עד 7-10 שניות להכנס להילוך..אשמח לדעת עם יש אפשרות לפתור את הבעיה.
תודה.
שלום רב
כן בשלב ראשון יש צורך בלימוד מצמדים
אם זה לא יעזור ניתן להחליף מצמדים לגיר רובוטי
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי ,טל' לתיאום 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו