שלום וברכה,
על פי התיאור שלך, ייתכן מאוד שמדובר בתקלה בגיר האוטומטי, שהוא גיר מסוג DCT.
וכדי לקבל אבחון מדויק של המצב, עליך להגיע לאיבחון תיבת הילוכים (גיר) במרכז שירות מורשה.
לשירותך תמיד,
צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
היי
אם אפשר 2 שאלות.
1.מידי פעם הרכב כאילו נחנק ולא מגיב..
רק שאני עוזב את דוושת הגז ולוחץ יותר חזק זה מסתדר.
2.כשיורד בגיר ההילוכים הרכב כאילו מאט חזק בכל ירידה של הילוך.
אודה לך אם תענה לי.
שלום וברכה,
על פי התיאור שלך, ייתכן מאוד שמדובר בתקלה בגיר האוטומטי, שהוא גיר מסוג DCT.
וכדי לקבל אבחון מדויק של המצב, עליך להגיע לאיבחון תיבת הילוכים (גיר) במרכז שירות מורשה.
לשירותך תמיד,
צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו