סימונל שלום רב ,
לחץ האויר גובה מידי יחסית להוראות ,
הלחץ התקין לדגם האמור צריך להיות בין 2.2bar לבין 2.4 bar
או לחלופין בין 34-36 psi ,
אנו ממליצים להיצמד להוראות היצרן בנושא .
בהצלחה ,הילוך שישי יונדאי
מילאתי אוויר בצמיגים לרכב "יונדאי 30" מד הלחץ כוון ל – 3.3 (ללא פירות יחידת המדידה)
האם הכוון נכון או גבוה מידאי ?
סימונל שלום רב ,
לחץ האויר גובה מידי יחסית להוראות ,
הלחץ התקין לדגם האמור צריך להיות בין 2.2bar לבין 2.4 bar
או לחלופין בין 34-36 psi ,
אנו ממליצים להיצמד להוראות היצרן בנושא .
בהצלחה ,הילוך שישי יונדאי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו