שלום רב
התופעה אותה ציינת אינה מוכרת .
ועל מנת לאבחן בדיוק אנו ממליצים להגיע לבדיקה מעמיקה בנושא .
ייתכן ומדובר בתופעה תקינה וייתכן וישנה תקלה כלשהיא .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
שלום ,
קניתי רכב I20 אוטומטי מודל 2015 מהחברה. קיימת בעיה חוזרת של הגיר . לפעמים מגמגם
בתחילת נסיעה בהעברת ההילוך. בנוסף לכך כאשר שמים ברוורס ולאחר מכן מעבירים ל- D הרכב מתדרדר או נותן דפיקה עם קפיצה קדימה. לאחר תיקון במוסך התקלה חוזרת כל פעם מחדש. האם מוכרת לכם בעיה כזאת?
שלום רב
התופעה אותה ציינת אינה מוכרת .
ועל מנת לאבחן בדיוק אנו ממליצים להגיע לבדיקה מעמיקה בנושא .
ייתכן ומדובר בתופעה תקינה וייתכן וישנה תקלה כלשהיא .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
מרכזי השירות הילוך שישי יונדאי הוקמו בשנת 1994 על ידי אלי רזניק מתוך רצון לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים של יונדאי.
צוות המומחים המטפל ברכבך בהילוך שישי יונדאי הוא הטוב והמקצועי ביותר בתחום. בעל ידע מקצועי מקיף וניסיון מעשי רב.