מדובר על חקירה וחוות דעת לגבי כשלים שנוצרו.
תהליך בחינת כשל הינו תהליך מורכב וממושך. אשר מצריך מיומנות וידע ספציפי לעניין זה.
על מנת לבצע בדיקה זו יש לאבחן את כל חלקי המנוע הפנימיים וכן מערכות ומכלולים שונים ברכב.
כמו כן ברוב המקרים יש צורך לשלוח דגימות דלק ושמן למעבדה לצורך בדיקה.
נשמח לעמוד לשירותך באחד ממרכזי השירות של הילוך שישי יונדאי שלנו.
ניתן ליצור קשר עם מוקד הילוך שישי 1-700-700-669 או ישירות עם יועץ השירות
הילוך שישי יונדאי ת"א ?יוסי 053-7737734 , הילוך שישי יונדאי ראשל"צ צביקה 053-2231087 הילוך שישי יונדאי רעננה 053-2240064. מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי1700-700-669
שאלה:
- 10/12/2014
- תחום: שירות לרכב
החלפת מנוע
שלום רב,
ברשותי רכב מסוג יונדאי I30
נקנה לפני 8 חודשים מכלמוביל ועבר בדיקה לפני קניה. הכל יצא תקין בבדיקה כולל הספקי המנוע.
לפני כחודש ביצעתי טיפול 120K במוסך שאני מכיר שאינו מוסך מרכזי.
בעל המוסך החליף שמן 10-40 חצי סינטטי ולא כמקובל 5-30 סינטטי. הוא גם עומד על זה ששמן זה הוא 100% נכון עבור סוג רכב זה.
כעבור חודש החלו נקישות חזקות מתוך המנוע כאשר מניעים את הרכב כשהוא קר. לאחר בדיקה במוסך כולל בדיקה במחשב ובדיקת קומפרסיה אובחן שבוחנות 2+3 נשחקו/ נשרפו וזה מקור הבעיה. במקביל גם הממיר הקטליטי נסתם לגמרי.
1. האם יש קשר ישיר בין הדברים?
2. האם בגלל סתימת ממיר קטלטי יתכן שמנוע הולך?
3. האם בגלל השימוש בשמן יש קשר לסתימת הממיר?
4. האם ניתן לשפץ ממיר כזה והאם זה תיקני?
תודה מראש
מעין
תשובה: