שלום רב
ברוב המקרים מדובר בנורה שרופה ויש להחליפה בחדשה
לעתים ייתכן גם כשל בחיווט , במידה והדבר אינו נפתר בהחלפת מנורה יש להגיע לבדיקה מקיפה בנושא .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
ברשותי יונדאי I35 2012', ניגשתי היום לטסט וגילתי שפס הברקס שנמצא במושב האחורי לא עובד.
יש לציין שאורות הברקס בפנסים האחוריים עובדים רגיל. האם יש מצב שנשרף פיוז? אשמח לחוות דעת.
שלום רב
ברוב המקרים מדובר בנורה שרופה ויש להחליפה בחדשה
לעתים ייתכן גם כשל בחיווט , במידה והדבר אינו נפתר בהחלפת מנורה יש להגיע לבדיקה מקיפה בנושא .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו