שלום רב
בתהליך תכנון וייצור הרכב מזה כמה שנים כבר יוצרים המהנדסים אזוריי קריסה על מנת לספוג כמה שיותר אנרגיה ולשמור על תא הנוסעים נקי
מפגיעות ככל האפשר ,
ז"א ברגע של פגיעה במרכב הרכב וחלקי הפח עוצמת הפגיעה נספגת ברכיבי המרכב ואינה מועברת לתא הנוסעים
במידה וישנה חוסר התאמה בין הדרישות היצרן לבין המצב הקיים .
במקרה של מעיכות בגג יש צורך לבצע בדיקה עד כמה ומה עומק המעיכה ובאיזה אזורים בגג זה קיים והאם ישנם נקודות של התפתחות של חלודה , ניקוזים של המים תקינים וכו'
ישנם לא מעט בעלי מלאכה בארץ שיכולים לתקן את המעיכות ללא תיקוני צבע כלל .
וישנה אפשרות גם לא לתקן כלל
בברכה, שנה טובה
צוות הילוך שישי יונדאי