שלום רב,
לפי התיאור תקלה, הדבר יכול לנבוע מכמה סיבות, ולכן ממליצים להגיע לבדיקה מקיפה באחד ממרכזי השירות המורשים של יונדאי, ניתן להגיע לסניף בת"א ברח' הרב מבכרך 37, נשמח להעניק לך שירות.
כל זמן שאני נוהג ושומר על טורים נמוכים הכל סביר . אם אני מנסה להאיץ מתחיל גמגום הצתה רציני שהרכב לא מאיץ . בעצירה הוא על סף כיבוי .2 דקות מנוחה חוזר חזרה . פלגים מקוריים חדשים. פילטר אויר וטיפול כללי.
המעניין שאני יכול לגרום לתקלה בכל רגע .
טטוסון 2.7 2006
תודה
שלום רב,
לפי התיאור תקלה, הדבר יכול לנבוע מכמה סיבות, ולכן ממליצים להגיע לבדיקה מקיפה באחד ממרכזי השירות המורשים של יונדאי, ניתן להגיע לסניף בת"א ברח' הרב מבכרך 37, נשמח להעניק לך שירות.
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו