שלום רב,
מתגים לא מקוריים של הרכב לא יתמכו במערכת מולטימדיה או בבלוטוס
יום נעים
שלום
טוסון 2016 לחצני ווליום השמאליים בהגה נשברו.
אין בדגם הזה את הלחצנים של שיחות הטלפון הירוק והאדום.
ברשת יש לקניה רק לחצנים עם שני הכפתורים הללו.
האם התקנה שלו תתאים האם הפונקציות של הרדיו והטלפון יעבדו?
תודה
שלום רב,
מתגים לא מקוריים של הרכב לא יתמכו במערכת מולטימדיה או בבלוטוס
יום נעים
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו