שלום וברכה,
אכן, יש לתדלק בבנזין אוקטן 95.
לחץ האוויר בצמיגים הוא 36 psi.
לשירותך תמיד,
צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
היי ,
רכשתי אוטו יונדאי I25 וברצוני לדעת כמה הלחץ אוויר שהכי רצוי למלא בגלגלים ? והאם יש שוני בים האחורים לקדמיים?
ודבר נוסף מתדלקים 95 נכון ?
שלום וברכה,
אכן, יש לתדלק בבנזין אוקטן 95.
לחץ האוויר בצמיגים הוא 36 psi.
לשירותך תמיד,
צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו