שלום וברכה,
ניתן להחליף את המתג בלבד, והוא נמצא במלאי.
ניצור איתך קשר טלפונית להמשך הטיפול בפנייתך.
לשירותך, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
שלום
כפתור הווליום בשליטה מההגה רק מגביע את הווליום ולא מנמיך כנראה נשבר.
מדובר ביונדאי טוסון 2016
רציתי לדעת האים אפשר להחליף רק את הכפתור וכמה זה יעלה לי.
בבקשה.
שלום וברכה,
ניתן להחליף את המתג בלבד, והוא נמצא במלאי.
ניצור איתך קשר טלפונית להמשך הטיפול בפנייתך.
לשירותך, צוות הילוך שישי יונדאי 6306*
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו