שלום וברכה,
כדי להבין מה הגורם לתקלה יש לבצע בדיקה. אם הגורם לתקלה הוא במסגרת האחריות – אין חיוב עבור הבדיקה, אם הגורם אינו מכוסה באחריות – תחוייב עבור הבדיקה.
בכל מקרה החיוב – אם אכן יידרש – מבוצע בסיום הטיפול.
לשירותך תמיד,
הילוך שישי יונדאי 6306*
שאלה:
- 13/01/2023
- תחום: כללי
כללי
קיבלתי מכתב שזכינו בתביעה ייצוגית וקיבלתי עוד 3 חודשים אחריות לרכב, כשהתקשרתי וביקשתי לבדוק מדוע יש לי בעיה בנסיעה מכיוון שהרכב מקרטע כשאני עומד ברמזור נאמר לי שעלי לשלם כ-400 שקלים מכיוון שמחברים אותי למכשיר לאיתור תקלות, ואני שואל מדוע החמדנות הזו מצידכם הרי הודעתם שיש לי עדיין אחריות ולהגיד לי שלא ידוע אם זה מהגיר או מהמנוע ואם זה מהגיר או מהמנוע, לפני כחודשיים עשיתי אצלכם טיפול ומאוד מפתיע שזו התשובה שאני מקבל,
אודה למענה
תשובה: