שלום רב,
על מנת לבדוק את פנייתך לגופו של עניין אנו צריכים פרטים נוספים,
יועץ שירות שלנו יצור אתך קשר ושמח לסייע ,
בברכה, צוות הילוך שישי 1700-700-669
היי.
קיבלתי את ה i30 cw החדשה (עם המצלמה והIGO) ומשום מה המערכת נתקעה בעידכון תוכנה (אין מסך והDVD נשמע כאילו מחפש דיסק)
יש לכם מושג איך יוצאים מהמצב הזה?
תודה
שלום רב,
על מנת לבדוק את פנייתך לגופו של עניין אנו צריכים פרטים נוספים,
יועץ שירות שלנו יצור אתך קשר ושמח לסייע ,
בברכה, צוות הילוך שישי 1700-700-669
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו