שלום רב,
ראשית יש להבין אלו בדיקות נערכו על מנת לאמת את התקלה.
שנית יש להבין האם החלק שהוחלף הינו מכלול חדש? והאם הוא גורם התקלה?
האם הוחלף כל המכלול בשלמותו?
אנו מזמינים אותך להגיע לכל אחד ממרכזי השירות של יונדאי שלנו בקבוצת הילוך שישי,
ואנו נבצע את הבדיקות הנדרשות על מנת להעניק פתרון איכותי
הילוך שישי יונדאי ת"א ?יוסי 057-7737734 , הילוך שישי יונדאי ראשל"צ צביקה 057-2231087 , הילוך שישי יונדאי רעננה 057-2240064.
מקווים שעזרנו, צוות הילוך שישי
1700-700-669