שלום רב
במקרה הנ"ל יש להגיע למרכז שירות על מנת לנסות ואתר את מקור הבעיה במערכת , ייתכן ומודבר בכשל במתח שמגיע למערכת ואף כשל פנימי במערכת ,
בלא מעט מיקרים איפוס והגדרה מחדש מסייעים ולצערנו לעיתים אין הדבר מספיק .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
מערכת המולטימדיה ברכב הפסיקה לעבוד, היא מנסה להידלק הלוגו של יונדאי נדלק למספר שניות ונכבה.
בזמן הזה ניתן גם להפעיל את מצלמת הרוורס.
מה הבעיה?
איך ניתן לתקן?
ואיפה?
תודה.
שלום רב
במקרה הנ"ל יש להגיע למרכז שירות על מנת לנסות ואתר את מקור הבעיה במערכת , ייתכן ומודבר בכשל במתח שמגיע למערכת ואף כשל פנימי במערכת ,
בלא מעט מיקרים איפוס והגדרה מחדש מסייעים ולצערנו לעיתים אין הדבר מספיק .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו