שלום רב
על מנת לוודא את מקור התקלה יש לבצע בדיקות , כגון : מתח למנורות , חיווט ואף פקודה מהידית אורות עצמה וכו' ,
אנו מציעים להגיע לבדיקה מקיפה בנושא .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
I30cw 2010 הלד העליון עובד שתי אורות ברקס לא עובדים זה לא יוניד מתחת לפדל לא נורות ולא פיוז מה יכול להיות. ? תודה יגאל
שלום רב
על מנת לוודא את מקור התקלה יש לבצע בדיקות , כגון : מתח למנורות , חיווט ואף פקודה מהידית אורות עצמה וכו' ,
אנו מציעים להגיע לבדיקה מקיפה בנושא .
בברכה, צוות הילוך שישי יונדאי
אנו משתמשים בקובצי Cookie (קוקיות) לצורך תפעול תקין של האתר, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח הגלישה והצגת תוכן/פרסום מותאמים. באפשרותך לבחור שלא נעשה שימוש בעוגיות שאינן חיוניות. למידע נוסף ראו את מדיניות הפרטיות שלנו