הטיפ הראשון – טיפולים לפי הוראות היצרן
הרבה פעמים יש לנו נטייה כבני אדם לדחות כל מיני משימות שאנחנו צריכים לעשות בחיים
שלנו, ולפעמים זה בסדר. אבל בכל מה שקשור לטיפולי רכב, מאוד חשוב לערוך אותם בזמן המדויק,
לפי הנחיות היצרן. דחייה של מועד טיפול עלולה לגרום בלאי ותקלות ברכב, שיביאו להוצאות מיותרות.
חשוב לזכור: הצמדות להוראות היצרן תצמצם אפשרות של תקלות בין טיפולים, תשמור על איכות מערכות הרכב ,ותמנע בלאי מואץ היכול להיגרם כתוצאה מאי החלפת חלקים או שמנים בזמן.
דרך אגב – אם קשה לכם להגיע לטיפול אתם לא צריכים להתאמץ. אנחנו נגיע אליכם עד הבית!
ניקח את הרכב במקומכם לטיפול ונחזיר אותו בחזרה בתום הטיפול.
לתיאום טיפול ואיסוף » לחצו כאן
טיפ מספר 2 – לבדוק שמן ומים באופן קבוע.
מומלץ לבדוק מים ושמן פעם בשבוע. יש לבדוק אותם כשהרכב קר, ולא אחרי נסיעה ארוכה,
אחרת המדידה לא תהיה מדויקת. מומלץ למלא מים ושמן בהתאם להמלצות יצרן הרכב. חוסר שמן עלול לגרום לחיכוך וחימום היוצרים נזק בלתי הפיך בחלקי המנוע הפנימיים. במידה ויש חוסר במים, יש למלא נוזל מקורי בלבד ולהגיע למוסך כדי לבדוק מה מקור הבעיה. מאחלים לכם נסיעה טובה בטוחה וחסכונית!
טיפ מספר 3 – לתדלק בזמן
המלצותינו היא לא לנסות לראות כמה ניתן לנסוע מרגע שנדלקה הנורית, צריך להזדרז ולתדלק.
ברגע שכמות הדלק במיכל נמוכה מידי,עלול להישאב לכלוך שהצטבר במיכל הדלק. אותו לכלוך ששקע בתחתית במשך השנים. כמעט בכל הרכבים היום שנעים על הכביש משאבת הדלק ששואבת את הדלק למנוע, נמצאת בתוך מיכל הדלק. לכן, להגיע למצב שבו אין דלק כלל במיכל,
עלול להביא לחשיפה מיותרת לזיהום, לפגיעה בזרימת הדלק התקינה, ליצירת סתימות, לפגיעה בפעולתו התקינה של הממיר הקטליטי, וכתוצאה מכך גם לפגיעה בפעולת המנוע.
על כן, אנו מאמצים את ההמלצה המופיעה בכמה ספרי נהג שבדקנו עבורכם, והיא:
דאגו לתדלק את המכונית כאשר מד הדלק מורה, שנותרה לכם במיכל הדלק כמות של רבע מיכל בלבד. מאחלים לכם נסיעה טובה בטוחה וחסכונית
טיפ מספר 4 – לבדוק מתחת לרכב
כדאי להביט מדי פעם מתחת לרכב , ולבדוק שאין שלוליות מים או שמן.אם יש כאלה, סימן שעלולה להיות נזילה כלשהי מהמנוע. ביקור מיידי במוסך מורשה יונדאי, וטיפול מהיר בבעיה יכולים לחסוך הוצאות מיותרות שעלולות להתבטא בתצרוכת דלק ושמן מוגברת, או אפילו בפגיעה במנוע.בונוס נוסף – זו אחלה הזדמנות לקצת פעילות גופנית 🙂
טיפ מספר 5 – לבדוק לחץ אוויר באופן קבוע
הקפידו לבדוק אחת לשבוע את לחץ האוויר בגלגלי הרכב. על לחץ האוויר להיות שונה בין הגלגלים הקדמיים והאחוריים, וגם כמובן, בהתאם להוראות יצרן הרכב .צמיג שחסר בו אוויר או שיש בו יותר מדי אוויר, פוגע ביציבותו של הרכב ומסכן את בטיחות הנסיעה.בנוסף צמיג שאין בו מספיק אוויר, מתבלה מהר יותר ומעלה את צריכת הדלק.צמיג שיש בו כמות גדולה מדי של אוויר ,עלול להתפוצץ ביום חם במיוחד. מאחלים לכם נסיעה טובה בטוחה וחסכונית!
מוזמנים ליצור קשר עם מחלקת החשמל במרכז השירות יונדאי שלנו. נשמח לעזור