בתאריך ה- 21 בספטמבר הגעתי למרכז שירות יונדאי, סניף ראשון לציון.

ברשותי רכב יונדאי 35-I בן חודשיים וחצי. לא הצלחתי לנעול את הרכב ומערכת המולטימדיה לא כבתה. כתוצאה מכך לא יכולתי לעזוב את הרכב אפילו לרגע ולכן הגעתי באופן מידיי למרכז השירות.

התקלה הופיעה בסביבות השעה 15:00 לערך ועד שהגעתי השעה הייתה 16:00 לערך- סוף היום. מר חזום קיבל אותי במרכז השירות והסביר כי יש עומס וכי אינו בטוח שיוכל לעזור לי ולשחרר את הרכב עוד היום, שכן השעה מאוחרת והתור ארוך.

הסברתי למר חזום כי אני במצוקה רצינית, שביטלתי פגישות וכי אינני יכולה לעזוב את הרכב ובנוסף לכל אינני גרה באזור, שכן אני מאזור ירושלים ובעבור תקלה זו אין לי זכאות לרכב חלופי.

יתרה מכך, הרכב הינו בעסקת ליסינג ומוקד השירות מגיע למוקד הודעות ואף אחד לא עונה. אז אינני יודעת כיצד ואיך לפעול.

ביקשתי ממר חזום שיעשה כל מאמץ לשחרר את הרכב היום ולפתור את הבעיה תוך שהייתי נסערת מאוד.

מר חזום הגיב בקור רוח ובאמפטיה מלאה, הוא הסביר לי כי הוא יעשה את מירב המאמצים וכי הוא מבין את המצוקה שלי. רמת השירות והמקצועיות שהוא שידר הרגיעו אותי מסערת הרגשות בה הייתי באותו רגע. ומר חזום ניגש לטפל ברכב שלי באופן אישי, תוך שהוא מבקר על הנעשה.

חשוב לציין- אף על פי שהיו לא מעט לקוחות באותו הזמן והיה עומס, מר חזום נתן לי את ההרגשה כי אני הלקוחה היחידה וכי היחס הוא אישי. ברור לי שכשם שאני קיבלתי את ההרגשה הזאת, כך יתר הלקוחות שהמתינו בתור בדיוק כמוני.

בתור בעלת חברה, אני יודעת שאין בנמצא משאב אנושי מסוג זה. וכי היכולת לגרום ללקוח להרגיש הרגשה מעין זאת ניתנה רק לבעלי סגולה.

אין ספק כי מר חזום הוא בעל סגולה הניחן במקצועיות, שירות, אמפטיה ויכולת הבנה מאוד גדולה של האדם העומד מולו.

אנשים מסוג זה ראויים לקידום ולהערכה אישית גבוהה.

מיותר לציין כי האוטו יצא כעבור 20 דק לערך והבעיה נפתרה.

אני מודה למר חזום על הטיפול המהיר והיעיל ומודה לו מקרב לב על ההבנה והרגישות.

יישר כוח!

צפורה

כלי נגישות