לין
קרן, נציגת השירות שטיפלה בי, היא פשוט מצויינת! עושה הכל כדי להבטיח שהשירות שמקבלים יהיה תמיד מושלם. מאחלת לכם שתתברכו בעובדת מצטיינת כזו לעוד שנים רבות
קרן, נציגת השירות שטיפלה בי, היא פשוט מצויינת! עושה הכל כדי להבטיח שהשירות שמקבלים יהיה תמיד מושלם. מאחלת לכם שתתברכו בעובדת מצטיינת כזו לעוד שנים רבות
קיבלו אותי בברכת בוקר טוב ובחיוך, ועם הסבר על התהליך. יועץ השירות שרון חזום הסביר לי שהנוהל מחייב בדיקה יסודית שדורשת זמן. לקראת השעה 10 אותרה התקלה וטופלה, קיבלתי הסבר מפורט איך לטעון מבלי לגרום לתקלות חוזרות, ויצאתי לדרך. חווית השירות היתה מעל ומעבר למצופה, ואני מבקש להעביר את תודתי
בסוף השבוע האחרון האוטו אותת כי יש בעיה, וביום ראשון הגעתי אליכם למוסך… דור קיבל את פני בחיוך ובנעימות, בתחושה שיש לי עם מי לדבר. הטוסון נכנסה לטיפול, במהלכו דוד עדכן אותי באופן שוטף על ההתקדמות, והכל בצורה שירותית, אדיבה, נעימה וסבלנית – וגם בא לקראתי במחיר התיקון. תודה רבה
ביקרתי היום במוסך לצורך החלפת מראת צד שנשברה. העומס במוסך היה עצום, מלא מכוניות, אנשים נכנסים ויוצאים מהמשרד. ניגשתי לקבלה וקיבלה אותי פקידת קבלה ששמה מיכאלה. אני הייתי לחוץ וכועס מסיבות שונות.. והיא שקטה ורגועה עם חיוך על הפנים, עשתה את תהליך הקליטה ביעילות ובזריזות, ודאגה לכל התהליך, והכל בחיוך.
במילים ספורות אבקש להודות ולהעריך מאד את השירות הנפלא שקיבלתי מאלכס סוכן המכירות באולם התצוגה הילוך שישי יונדאי רעננה. על הליווי האישי לכל אורך תהליך הרכישה. הסבלנות ומאור הפנים, הנכונות והזמינות ועד לדאגה האישית לכל פרט, אין מילים!! מעריך מאד!! תודה ושנה טובה, שלמה
התחדשנו ברכב יונדאי טוסון 1600T והקרדיט לחוויות הרכישה מגיע לך ולכל הצוות המקסים, אלכס, זיו ואור שהינם עם תודעת שירות מעולה ומסבירי פנים. ברצוננו לציין שאנו כזוג מבוגרים ההתמודדות עם הטכנולוגיה החדשה לא פשוטה.. יאמר הרבה לזכותו של אלכס המקסים, שמולו בצענו העסקה, הפגין אמינות, סבלנות, אדיבות ומקצועיות רבה. עם
אני לקוח ותיק, מאז שרכשתי בחברתכם יונדאי טוסון ביולי 2016. כל פעם הנני זוכה לשירות טוב, בלשון המעטה. לפני כ-10 ימים הגעתי עם בעיה בדלתות המכונית. מר שרון טיפל בי באדיבות לא תתואר, תוך התחשבות בלחץ הזמן בו נמצאתי. תודה רבה לכל נותני השירות בחברתכם, ובייחוד למר שרון!
תודה לדימה מסניף ראשון לציון על שירות מעל המצופה. מאז 2015 קונה יונדאי חדשה בכל 3 שנים, ובכל פעם שמגיע לטיפול או לכל בעיה או שאלה – דימה מטפל בי בצורה הכי מקצועית, הכי מהירה והכי שירותית. נדיר לקבל שירות כזה. בזכות דימה, הרצון שלו לעזור והאהבה שלו למה שהוא
הגעתי עם זוגתי למוסך שלכם כדי לתקן מכוניתה. אורית ואביגד נתנו לנו יחס שלא ראיתי כדוגמתו שנים. אנשים מעולים שעבדו ביעילות, ובאדיבות רבה. כשבאנו לקבל את הרכב בסיום הטיפול שוב זכינו ליחס המחבק והיעיל של אורית. כל הכבוד!"
"כאיש עסקים פעיל באזורים שונים בעולם, כמנכ"ל וכשליח המדינה, נתתי וקיבלתי שירות במסגרות ייחודיות לאורך תקופות שונות. כך למדתי לזהות ולהעריך שירות יוצא דופן. […] במהלך השנים החלפתי שבע מכוניות שכולן היו תוצרת יונדאי, ניתן לומר שאני לקוח ותיק שלכם. את רכישת המכוניות החדשות ביצעתי בסוכנות המכירות שלכם ברעננה, והטיפולים
ברצוני לציין את השירות המעולה מעובדיך המסורים בתיקון מכוניתי אצלכם. התברכתם ביועץ שירות משכמו ומעלה, אביגד מעטוף, שבנועם הליכות טיפל בי בצורה יוצאת מן הכלל. זהו שירות שלא ניתן בהרבה מוסכים והוא בהחלט יכול להיות סמן ימני לכל ענף המוסכים בארץ.
לפני כמה חודשים פגעה משאית ברכב שלנו כשהוא חנה ברחוב בסמוך לבית. הגענו למוסך שלכם וקיבלנו טיפול פשוט יוצא מן הכלל. שרלי היה אדיב, שירותי, מקצועי ושיקף את כל מהלך התיקון. שרלי חיכה במוסך וקיבל את הרכב, קיבלנו רכב חלופי ותוך פחות מעשר דקות היינו מחוץ למוסך. נדיר מאוד לקבל
ברצוני להודות מקרב לב ולציין לשבח את טיפולו המסור של יועץ השירות בסניף מר שרון חזום היקר. שרון השרה תחושת בטחון ורוגע, שהדברים מטופלים באחריות וביסודיות, שאנחנו בידיים טובות ויש על מי לסמוך. הכל עם אוזן קשבת, רצון טוב, חיוך, סבלנות ומענה לכל שאלה. כמו כן ברצוני להודות למר
הילוך שישי ראשון לציון מערב ברצוני להביע את הערכתי להתייחסותו האישית, הרצינית והמקצועית של עדן לוינגר. כאשר פניתי בפעם הראשונה בחיי לסוכנות יונדאי, עדן היה זה שענה לי וליווה את רכישת המכונית יונדאי וניו, מהרגע הראשון ועד לאחר שהרכב כבר היה אצלי. עדן וידא שהטיפול שקיבלתי הולם והוא עצמו היה
שלום רב!!! ברצוני להודות ליועץ השרות דימה זינצ'יק מסניף ראשל"צ על הטיפול המסור, האיכפתי ובמלוא הרגישות כלפי כלקוח במסגרת הטיפול השנתי שעשיתי לרכב שלי. בימים לא פשוטים אילו שאנחנו חווים, אני מרגיש כלקוח בטחון, הגינות ובעיקר, מקצועיות של צוות אנשים נפלא שבשבילם שהשרות הוא מעל הכל. שאו ברכה אמנון
כלקוחה חוזרת חשבתי שיהיה נחמד גם לפרגן בכתב על שירות יוצא דופן. לפני כשלוש שנים הגעתי בחששות לסוכנות יונדאי רעננה, ברגע שנכנסתי לסניף הרגשתי בידיים בטוחות ואכן זו היתה ההרגשה עד סוף התהליך בו רכשתי יונדאי I20 cross והנה עברו להן 3 שנים, זיו התקשר והזכיר כי ההסכם עומד להסתיים
הנדון: זיו קריצמן – סניף יונדאי רעננה לפני כשלושה שבועות נכנסתי לסניפכם, יונדאי רעננה, על מנת להתרשם מיונדאי קונה לשם קנית רכב. קיבל את פני זיו ,עם חיוך גדול ומשם הכל זרם. עסקה, שכרוכה בהתלבטות, השקעה כספית וחשש שקיים תמיד האם אתה בוחר נכון, בטח במצב הנוכחי של המשק וזיו
ברצוני לברך ולהודות למר עודד כהן על הטיפול המסור בקניית הרכב ביונדאי רעננה. עודד קיבל את פנינו בחיוך וטיפל בדרישותינו במסירות ואדיבות. אנחנו מעריכים מקרב לב את השירות, האכפתיות וההקשבה, תודה! כן ירבו נותני שירות כאלה. בהצלחה בדרכך באשר היא. בברכה, יוסף ושושנה.
לשרון חזום, ברצוני להודות לך על שירותך המסור, המקצועי, היסודי האמין, עם תודעת שירות גבוהה מאוד אתה לא רק חבר אתה גם אח! בהוקרה, שחר אטיאס הסנטה פה שלי וקהל הלקוחות המעריצים
רועי יקר, כלקוחות חוזרים, רציתי לומר תודה על שירות מסור, אדיב ומקצועי ביותר. כיף בכל פעם להיכנס לסוכנות ולהנות מיחס ומשירות יוצא דופן. אמשיך להמליץ עליכם לכל חבריי ומכריי. יישר כוח. בהערכה רבה, מירי אולם תצוגה יונדאי ברעננה
מרכזי השירות הילוך שישי יונדאי הוקמו בשנת 1994 על ידי אלי רזניק מתוך רצון לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים של יונדאי.
צוות המומחים המטפל ברכבך בהילוך שישי יונדאי הוא הטוב והמקצועי ביותר בתחום. בעל ידע מקצועי מקיף וניסיון מעשי רב.